www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlContentbureau
2471 volgers blijven op de hoogte!
Groupon Netherlands BV bedrijfsprofiel
Logo Groupon Netherlands BV
Groupon [NASDAQ: GRPN] is een wereldwijde aanbieder van lokale deals en dé plek om aankopen te doen waar en wanneer jij dat wilt. Door Groupon’s wereldwijde schaalvoordelen en netwerk, biedt het bedrijf overal ter wereld de beste deals aan.

Via de Groupon-website of -app ontdekken consumenten het beste uit hun stad met Groupon ‘Lokaal’, genieten zij van vakanties met Groupon ‘Hotels & Reizen’ en krijgen scherpe kortingen op onder andere elektronica, mode en interieur met Groupon ‘Producten’.

Voor ondernemers is Groupon een marketing- en salesplatform met een groot bereik waarmee nieuwe, nieuwsgierige en aantrekkelijke klanten worden aangetrokken. Groupon biedt ondernemers een reeks aan services om hun bedrijf te laten groeien en effectiever te opereren, waaronder op maat gemaakte deals, een online reserveringssysteem en waardevolle klantinzichten tijdens en na afloop van de deal.

Om de beste deals te bekijken of de Groupon-nieuwsbrief te ontvangen, ga naar www.groupon.nl of download de mobiele app via www.groupon.nl/mobile. Voor meer informatie over Groupon-oplossingen voor ondernemers en samenwerkingsmogelijkheden, ga naar works.groupon.nl.

W :

Volg Groupon Netherlands BV op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
10 mrt 2016 Nederlandse reiziger kiest voor avontuur

3 feb 2016 Valentijnsblues duikt op: ergernis en jaloezie voeren de boventoon

2 dec 2015 Onderzoek: Uitgaven kerstkado’s overstijgen Sinterklaas, maar pakjes zijn ‘uit’
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl