www.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
Vector Fabrics B.V. bedrijfsprofiel
Logo Vector Fabrics B.V.
Vandaag de dag vormt software een cruciaal deel van ieder product en iedere service. Vector Fabrics helpt bedrijven om hun software veilig te laten werken en de prestaties op een hoger niveau te brengen. Met de Pareon tools kunnen programmeurs wereldwijd betrouwbare en efficiënte software creëren. Met name voor systemen waarop we elke dag vertrouwen, in auto’s, vliegtuigen, medische apparatuur, netwerkapparatuur, machines en smart tv’s.

Vector Fabrics is in 2007 opgericht door experts op het gebied van programmeren voor multicore-systemen. De tools van het bedrijf vinden in hoog tempo hun weg naar ontwikkelteams. Met deze tools kunnen zij softwarefouten voor hun klanten voorkomen en de time-to-market van hun producten bekorten.

T : +31 40 820-0960
E : info@vectorfabrics.com
W :

Volg Vector Fabrics B.V. op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
1 okt 2015 Vector Fabrics introduceert Pareon Verify voor dynamische detectie van fouten in software
Bedrijfslocatie

www.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl