Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Burnt Oak Partners Benelux bedrijfsprofiel

Logo Burnt Oak Partners Benelux
Burnt Oak Partners voorziet in onafhankelijke professional services op het gebied van business improvement, transformatie en outsourcing. Burnt Oak Partners levert ondersteuning bij het opstellen, structureren, implementeren en uitvoeren van verbeteringsprogramma's die klanten helpen hun activiteiten te transformeren. Belangrijk in de concurrentiestrijd zijn hierbij de selectie en juiste combinatie van leveranciers en technologie.

Om wendbaar te blijven en nieuwe verdienmodellen te creëren, voeren veel ondernemingen grootschalige digitale transformatieprocessen uit. Om deze ‘nieuwe IT’ mogelijk te maken moeten tevens hun Sourcing-praktijken aangepast worden. Ook verschijnen er voortdurend nieuwe spelers op de markt, wat nieuwe combinaties mogelijk maakt. Burnt Oak Partners helpt bij deze transformatie van het Sourcing-proces. Onder meer door in Sourcing-trajecten de relatie van de business met IT te versterken, de juiste leverancierscombinaties te kiezen  en door inkooptrajecten drastisch te verkorten. Van soms enkele jaren naar enkele maanden. Burnt Oak Partners vereenvoudigt contracten en zorgt voor meetbare resultaten in het traject na gunning.

Burnt Oak Partners heeft het hoofdkantoor in Londen en vestigingen in Stockholm voor Scandinavië en Amsterdam voor de Benelux. De organisatie telt 10 partners en een groot aantal associates. Burnt Oak Partners is o.a. actief in de marktsectoren manufacturing, aerospace, transport & logistics, retail, pharma, government en finance.

Laatste persberichten
Burnt Oak Partners introduceert IT Due Diligence service voor fusies en overnames

IT Sourcing adviesbureau Burnt Oak Partners van start in de Benelux
Bedrijfslocatie