www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
Pimm Solutions bedrijfsprofiel
Logo Pimm Solutions
Pimm® Solutions is dé one stop shop waarmee je voor iedereen superefficiënt persoonlijke geschenken kunt regelen. Door je bloemen, gebak, cadeaubonnen en geschenken via Pimm® te bestellen, help je jouw werkgever hoge verborgen kosten en inefficiënte processen terug te dringen. Pimm® centraliseert de inkoop van zakelijke cadeaus door duizenden leveranciers (ook je favoriete lokale bloemist en bakker) onder te brengen in één platform. Slim, want dit zorgt voor een vermindering van het aantal crediteuren, declaraties en facturen. Voor jou wordt het regelen van een cadeautje ook veel leuker. Niets meer voorschieten, een compleet assortiment, overal en op ieder moment geleverd, een centrale klantenservice en alles volgens de regels geadministreerd. Snel, slim én attent. Want iedereen verdient persoonlijke aandacht.

T : 010 - 243 60 28
E : info@pimmsolutions.nl