www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2477 volgers blijven op de hoogte!
Plus500 bedrijfsprofiel
Logo Plus500
Plus500 is de aanbieder van een online platform waarmee individuele beleggers op internationaal niveau kunnen handelen in contracts for difference (CFD’s). Dit is mogelijk voor meer dan 2.200 onderliggende financiële instrumenten, waaronder aandelen, indexen, grondstoffen, opties, ETF’s, cryptografische en buitenlandse valuta, en in ruim vijftig landen en in 32 talen. Het online handelsplatform kan worden gebruikt vanaf een groot aantal verschillende apparaten, waaronder pc’s en mobiele apparaten met iOS of Android.

Plus500 is in het bezit van licenties voor de financiële handel in gereguleerde markten zoals het Verenigd Koninkrijk, Australië, Cyprus, Israël, Nieuw-Zeeland, Singapore en Zuid-Afrika. De zorg voor klanten staat centraal bij alles wat het bedrijf doet: zij kunnen niet meer geld verliezen dan zij inleggen, en er wordt geen commissie in rekening gebracht voor handelstransacties. Plus500 maakt geen gebruik van ‘cold calling’voor klantenwerving en biedt geen binaire opties aan. Plus500 biedt zijn klanten daarnaast gratis toegang tot geavanceerde tools voor risicobeheer die hen grip bieden op hun handelsposities en hun winsten beschermen en verliezen beperken. Verder kunnen zij een demo-account met onbeperkte functionaliteit gebruiken om ervaring met het handelsplatform op te doen.

W :

Volg Plus500 op: facebook | twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten
11 dec 2018 Plus500’s recept voor succes is klantenservice

14 feb 2018 Plus500 behaalt recordresultaten in het boekjaar eindigend op 31 december 2017

17 nov 2017 Atlético Madrid en Plus500 prolongeren succesvolle partnerschap
Bedrijfslocatie