Contentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

2512 volgers @ICTberichten

Damovo bedrijfsprofiel

Logo Damovo
Damovo levert efficiënte zakelijke technologieoplossingen aan bedrijven wereldwijd. Onze klanten profiteren van veertig jaar ervaring en expertise, en van de zakelijke ecosystemen van branchepartners. Dankzij de adviserende benadering (‘begrijpen, leveren en verbeteren’) werkt het bedrijf samen met klanten om te ontdekken hoe technologie hun zakelijke doelstellingen kan ondersteunen, nu en in de toekomst. Het Damovo-portfolio bestaat uit oplossingen rondom unified communications en collaborations, LAN-netwerken, contactcenters, clouddiensten en wereldwijde managed services. Damovo heeft regionale kantoren in heel Europa en bedient wereldwijd 120 landen. Het bedrijf biedt zijn tweeduizend klanten de tools die zij nodig hebben om voortdurend zakelijke verbetering te bereiken, in welke sector of welk land dan ook.

In januari 2015 werd Damovo overgenomen door Oakly Capital, samen met huidige Executive Chairman Matthew Riley.

:+31 88 150 60 70

Volg Damovo ook via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
CRN overhandigt Damovo Digital Transformation Award