www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

Kentico bedrijfsprofiel

Logo Kentico
Kentico is softwareontwikkelaar en leverancier van een totaaloplossing voor CMS, e-commerce en online marketing. De value for money propositie van Kentico zorgt ervoor dat elke type organisatie, van groot tot klein, verbluffende websites kan maken en de efficiëntie en effectiviteit van hun marketingactiviteiten kan vergroten. Bedrijven kunnen met Kentico in contact treden met klanten, inzicht krijgen in klantwensen, customer journeys inrichten, content beheren, online verkoop realiseren en de samenwerking in de eigen organisatie optimaliseren. Wereldwijd draaien momenteel meer dan 25.000 websites in 100 landen op Kentico. Nederlandse Klanten zijn onder andere de Radboud UMC, ROC van Amsterdam, Provincie Flevoland, SOS Kinderdorpen, Zeeman, BOVAG, Trans Link Systems, UMC Utrecht en NCOI.

+31-621877477

Volg Kentico op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Haardenproducent DRU Verwarming verdubbelt websitebezoek met nieuwe website