www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

PFU (EMEA) Limited bedrijfsprofiel

Logo PFU (EMEA) Limited
PFU Limited (Japan), een dochtermaatschappij van Fujitsu, is de producent van Fujitsu-scanners. PFU is een wereldwijd opererende IT-onderneming die computerhardware, randapparatuur en bedrijfssoftware ontwikkelt, produceert en verkoopt. Het bedrijf is een van de wereldleiders in de sector van documentscanners en biedt een breed portfolio van documentscanners voor professioneel gebruik in desktop-, werkgroep-, productie- en netwerkomgevingen waarin grote volumes documenten worden verwerkt, maar ook voor individueel gebruik. PFU is ruim 25 jaar actief in de markt voor document- en beeldscanners, en heeft een jaarlijkse omzet van meer dan een miljard dollar.

PFU (EMEA) Limited is actief in Europa, het Midden-Oosten en Afrika, en is verantwoordelijk voor de marketing en verkoop van Fujitsu-documentscanners. Het Europese hoofdkantoor werd in 1981 in het Verenigd Koninkrijk opgericht en het bedrijf heeft ook kantoren in Duitsland, Italië en Spanje en een Marketing Suite in Frankrijk.

T : +49 (0)89 32378-0
F : +49 (0)89 32378-100
E : pr@fel.fujitsu.com
W :

Volg PFU (EMEA) Limited op: facebook | linkedin
Laatste persberichten
13 sep 2017 Fujitsu verkoopt wereldwijd meer dan tien miljoen scanners

20 jun 2017 Nieuwe PFU-CEO richt zich op het uitbreiden van leiderspositie in documentscannermarkt

14 mrt 2017 Versnel digitale transformatie met de nieuwe fi-7600- en fi-7700-documentscanners van Fujitsu
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl