Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau

PFU (EMEA) Limited bedrijfsprofiel

Logo PFU (EMEA) Limited
PFU Limited (Japan), een dochtermaatschappij van Fujitsu, is de producent van Fujitsu-scanners. PFU is een wereldwijd opererende IT-onderneming die computerhardware, randapparatuur en bedrijfssoftware ontwikkelt, produceert en verkoopt. Het bedrijf is een van de wereldleiders in de sector van documentscanners en biedt een breed portfolio van documentscanners voor professioneel gebruik in desktop-, werkgroep-, productie- en netwerkomgevingen waarin grote volumes documenten worden verwerkt, maar ook voor individueel gebruik. PFU is ruim 25 jaar actief in de markt voor document- en beeldscanners, en heeft een jaarlijkse omzet van meer dan een miljard dollar.

PFU (EMEA) Limited is actief in Europa, het Midden-Oosten en Afrika, en is verantwoordelijk voor de marketing en verkoop van Fujitsu-documentscanners. Het Europese hoofdkantoor werd in 1981 in het Verenigd Koninkrijk opgericht en het bedrijf heeft ook kantoren in Duitsland, Italië en Spanje en een Marketing Suite in Frankrijk.

+49 (0)89 32378-0
+49 (0)89 32378-100
pr@fel.fujitsu.com

Volg PFU (EMEA) Limited via: facebook | linkedin