www.LVTPR.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
Marantz Europa B.V. (D&M Europe B.V.) bedrijfsprofiel
Logo Marantz Europa B.V. (D&M Europe B.V.)
Over Marantz:
Marantz is een onderdeel van D+M Groep. Het bedrijf gaat terug tot de tijd waarin de eerste mono-LP het daglicht zag, en Saul Bernard Marantz, een geboren New Yorker, niet tevreden was met de beschikbare apparatuur om zijn gekoesterde platencollectie op af te spelen. Dus ging hij zelf aan de slag! In 1953 stichtte Saul Bernard Marantz officieel het bedrijf Marantz. En ook toen al vormden kwaliteit en innovatie de hoekstenen van het bedrijf. Met als stevig fundament zijn continue en uitgebreide R&D-programma's ontwikkelt Marantz al ruim een halve eeuw unieke technologieën en toonaangevende hifi- en home entertainment-producten. Deze passie voor excellente audio en video maakt dat elk Marantz-ontwerp de beste prestaties in zijn klasse levert. Ga voor meer informatie naar www.marantz.eu.

Over D+M:
D+M Group is een mondiaal opererend bedrijf dat over de hele wereld beheer- en distributieplatforms levert aan vooraanstaande ondernemingen in de consumentenmarkt, waaronder Denon®, Marantz® en Boston Acoustics®. Onze technologieën tillen de beleving van beeld en geluid naar een hoger niveau. Alle product- en merknamen met een merkteken zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van D+M Group of zijn dochterondernemingen. Voor meer informatie gaat u naar www.dmglobal.com.

T : +31 40-25 07 800
F : +31 40-25 07 802