www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

Stuntwinkel.nl bedrijfsprofiel

Logo Stuntwinkel.nl
Stuntwinkel.nl is een relatief nieuwe speler in de E-commerce markt. De site is in 2015 gestart en heeft veel potentie door haar snelle leveringen, ouderwets fatsoenlijke service, een brede keus aan top-merken en dat alles voor scherpe prijzen waarbij de consument vooraf EN achteraf mag betalen. 1000+ artikelen word uit eigen voorraad en magazijn geleverd. Geen verborgen verzendkosten of andere rare streken. Waar de klant ook nog steeds een U is en niet een jij.

Het team van Stuntwinkel bestaat uit jonge creatieve ondernemers en medewerkers die voortdurend de webwinkel willen optimaliseren en de processen willen verbeteren (tot in elk detail) ten behoeve van de online-winkel ‘beleving’ van de hedendaagse internetvaardige, mondige en uiterst kritische consument.

+31-(0)85-8772304
info@stuntwinkel.nl

KvK

Volg Stuntwinkel.nl via: facebook | twitter | youtube | blog