www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
Ingenico Group bedrijfsprofiel
Logo Ingenico Group
Ingenico Group is wereldwijd marktleider in betalingen en voorziet in seamless, betrouwbare en veilige oplossingen om verkoop op alle fronten te versterken, of dat nou in-store, online of mobiel is. Met het grootste payment acceptance netwerk ter wereld leveren we veilige betaaloplossingen op lokaal, nationaal en internationaal niveau. We zijn een betrouwbare partner van wereldklasse voor financiële instellingen en retailers, van kleine winkeliers tot bij iedereen bekende multinationals. Onze oplossingen stellen winkeliers in staat het betaalproces te vereenvoudigen en hun merkbelofte waar te maken. Samen met JoinedApp, een start-up gevestigd in Palo Alto, hebben wij een volledig geïntegreerde betaaloplossing ontwikkeld in alle belangrijke messaging apps – waaronder Facebook Messenger, Line, Telegram, Kik, Skype, Slack en WeChat.

T : +31 (0) 23 752 42 00
F : +31 (0) 23 752 42 99
E : salesnl.ecom@ingenico.com
W :

Volg Ingenico Group op: twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
6 nov 2019 Newpharma neemt Ingenico ePayments in de arm om de farmaceutische industrie online te laten groeien

19 jun 2019 Van Pac-Man tot de Avengers: Funidelia verkleedt heel Europa met hulp van Ingenico

30 apr 2019 OPnGO en Ingenico maken het leven van autobezitters makkelijker
Bedrijfslocatie