www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!

Provide Group B.V. bedrijfsprofiel

Logo Provide Group B.V.
Het Nederlandse Provide en haar Belgische zusterbedrijf Tobiana bieden een breed spectrum aan ICT-oplossingen en diensten. Met meer dan 500 medewerkers zijn zij de partner voor onder meer de implementatie van oplossingen voor Enterprise Resource Planning (ERP), virtuele desktopinfrastructuren (VDI), de realisatie van cloud computing of het totaalbeheer van IT-omgevingen. Tot haar werkvelden behoort ook de ontwikkeling van uitgebreide backofficesystemen of apps (voor tablets en smartphones) voor de consumentenmarkt of intern bedrijfsmatig gebruik. Provide levert ook verschillende advies- en outsourcingsdiensten. Provide levert aan het bank- en verzekeringswezen, de energie- en nutssector, de zorgsector, de auto- en logistieke branche en de industrie, het Rijk en diverse gemeenten.

T : +31 (0)30 6669600
E : info@provide.nl
W :

Volg Provide Group B.V. op: facebook | linkedin
Laatste persberichten
25 jun 2015 Unacle en Provide sluiten strategische overeenkomst op gebied van Nagios
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl