www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlContentbureau
2477 volgers blijven op de hoogte!
FiberRevolution Nederland BV bedrijfsprofiel
Logo FiberRevolution Nederland BV
FiberRevolution Nederland is ontstaan vanuit het idee dat open en betaalbaar zakelijk glasvezel van levensbelang is voor de toekomst van de BV Nederland. Onze aanpak is simpel en doeltreffend: wij zorgen ervoor dat in gebieden waar de bestaande marktpartijen ‘verzaken’ of alleen ‘de krenten uit de pap pakken’ betaalbaar glasvezel wordt aangelegd. Op basis van samenwerking met het lokale ondernemers collectief en/of gemeente wordt een straten-dekkend zakelijk netwerken gerealiseerd met transparante spelregels. Een open netwerk waar elke service provider welkom is. Afgelopen jaren zijn op deze manier vele zakelijk glasvezelnetwerken gerealiseerd waardoor inmiddels meer dan 1.400 bedrijven en instellingen actief zijn op deze onafhankelijke en open netwerken.

T : 088-0882688
E : info@fiberrevolution.nl