www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

Webloyalty bedrijfsprofiel

Logo Webloyalty
Webloyalty is dé e-commerce partner in Europa, actief in de loyaliteitsmarkt en #1 in spaar- en beloningsprogramma´s. Webloyalty ondersteunt grotere e-commerce partners in de retail- travel- en leisurebranche bij het bouwen van sterke en winstgevende relaties met hun klanten.

Partners van Webloyalty genereren door de samenwerking een extra inkomstenbron, terugkerende klanten, herhaalaankopen en extra klantwaarde. Klanten van Webloyalty partners worden als lid van het spaarprogramma beloond met aantrekkelijke kortingen en cashbacks.

Webloyalty is in 2007 gestart in het Verenigd Koninkrijk en inmiddels actief in Frankrijk, Spanje, Ierland, Brazilië, Turkije, Australië en Nederland. Dit jaar volt verdere internationale expansie. In 2011 is Webloyalty gefuseerd met Affinion Group, wereldwijd leider in customer engagement en loyaliteitsoplossingen.

contact@webloyalty.nl

Volg Webloyalty via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
Wereldwijd onderzoek Webloyalty: overgrote meerderheid consumenten geeft voorkeur aan fysieke winkels