www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
EnterpriseDB bedrijfsprofiel
Logo EnterpriseDB
EnterpriseDB levert wereldwijd Postgres-software en -diensten. Door het gebruik van de databaseoplossingen van EnterpriseDB in plaats van kostbare traditionele varianten kunnen organisaties hun uitgaven met 80 procent of meer verlagen. De software biedt uitstekende prestaties en beveiliging van PostgreSQL, beheertools voor internationale implementaties evenals database-compatibiliteit voor Oracle, en ondersteunt zowel bedrijfskritische als niet-bedrijfskritische enterprise applicaties. Wereldwijd gebruiken meer dan 2.700 bedrijven, overheden en andere organisaties de software, ondersteuning, training en professionele diensten van EnterpriseDB om opensourcesoftware te integreren in hun bestaande data-infrastructuren. EnterpriseDB is gevestigd in het Amerikaanse Bedford en wordt gesteund door particuliere investeerders.

T : +31 70 240 0933
E : info@enterprisedb.com
W :

Volg EnterpriseDB op: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
25 okt 2016 EnterpriseDB toegevoegd aan Dell EMC Technology Connect Programma

12 okt 2016 Gartner erkent EnterpriseDB in Magic Quadrant voor Operationele Database Management Systemen

3 okt 2016 Linux Foundation directeur Jim Zemlin spreekt op Postgres Vision 2016
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl