www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

Ooyala bedrijfsprofiel

Logo Ooyala
Ooyala, een dochteronderneming van Telstra Corporation Limited, levert gepersonaliseerde video-ervaringen via alle soorten devices en is toonaangevend in online video-management, publicatie, analyse en monetization. De geïntegreerde productlijn van Ooyala geeft content-eigenaren de mogelijkheid om hun publiek te vergroten door grondige inzichten te geven die voor meer videogebruik en opbrengsten gaan zorgen. Door de overname van het Londense Videoplaza bezit Ooyala ook een van de grootste platforms voor hoogwaardige video-advertenties en methodische trading solutions ter wereld. Ooyala biedt advertenties op alle devices en wordt gebruikt door succesvolle televisieproducenten en mediabedrijven in Europa en APAC om video-opbrengsten te optimaliseren.

Voorbeelden van bedrijven die de Ooyala-technologie gebruiken zijn Univision, Foxtel, RTL, Canal+, NBC Universal, Telstra, ESPN, SBS Broadcasting, Telegraph Media Group, The North Face, Rolling Stone, Dell en Sephora. Het hoofdkantoor van Ooyala is gevestigd in Silicon Valley. Andere kantoren zijn te vinden in New York City, Londen, Singapore, Stockholm, Sydney, Tokyo en Guadalajara, Mexico. Het bedrijf werkt samen met de beste resellers en technische partners in Amerika, Europa, Afrika, Japan en Azië.

sales@ooyala.com

Volg Ooyala via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Ooyala zet nieuwe standaard voor video analytics met 360 graden dashboard