www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

Diligent bedrijfsprofiel

Logo Diligent
Diligent is de toonaangevende leverancier van beveiligde corporate governance en collaboration-oplossingen voor boards en senior executives. Meer dan 3.100 klanten in meer dan 50 landen vertrouwen op Diligent om op een veilige en intuïtieve manier toegang te krijgen tot hun meest tijd-kritische en vertrouwelijke informatie, om zo uiteindelijk betere beslissingen te kunnen nemen. De Diligent Boards oplossing (voorheen Diligent Boardbooks) versnelt en versimpelt de manier waarop er aan boarddocumenten wordt samengewerkt en worden geproduceerd, verspreid en beoordeeld. De toepassing is toegankelijk via iPad, Windows-apparaten en browsers. De oplossing rekent af met de veiligheidsrisico’s die verbonden zijn aan het uitwisselen van boarddocumenten per koerier, e-mail en het delen van bestanden. Diligent is een beursgenoteerd bedrijf (NZX: DIL) met een jaarlijkse omzet van bijna US $90.000.000.

diligent@marcommit.nl

Volg Diligent via: linkedin | youtube
Laatste persberichten
Investeringsmaatschappij LRM realiseert papierloze boardroom met Diligent