www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!

Diligent bedrijfsprofiel

Logo Diligent
Diligent is de toonaangevende leverancier van beveiligde corporate governance en collaboration-oplossingen voor boards en senior executives. Meer dan 3.100 klanten in meer dan 50 landen vertrouwen op Diligent om op een veilige en intuïtieve manier toegang te krijgen tot hun meest tijd-kritische en vertrouwelijke informatie, om zo uiteindelijk betere beslissingen te kunnen nemen. De Diligent Boards oplossing (voorheen Diligent Boardbooks) versnelt en versimpelt de manier waarop er aan boarddocumenten wordt samengewerkt en worden geproduceerd, verspreid en beoordeeld. De toepassing is toegankelijk via iPad, Windows-apparaten en browsers. De oplossing rekent af met de veiligheidsrisico’s die verbonden zijn aan het uitwisselen van boarddocumenten per koerier, e-mail en het delen van bestanden. Diligent is een beursgenoteerd bedrijf (NZX: DIL) met een jaarlijkse omzet van bijna US $90.000.000.

T : 035-5822730
E : diligent@marcommit.nl
W :

Volg Diligent op: linkedin | youtube
Laatste persberichten
9 mei 2016 Investeringsmaatschappij LRM realiseert papierloze boardroom met Diligent

28 apr 2016 Diligent en Motiv werken samen aan meer security awareness in de boardroom

20 apr 2016 Overname Diligent Corporation door Insight Venture Partners afgerond
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl