www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
Venafi bedrijfsprofiel
Logo Venafi
Venafi is de leverancier van het Immune System for the Internet™, voor het beveiligen van encryptiesleutels en digitale certificaten, die de fundering vormen van cybersecurity. Daarmee is te voorkomen dat deze door criminelen worden gestolen en gebruikt voor aanvallen. In de huidige digitale wereld willen criminelen graag sleutels en certificaten stelen om daarmee een vertrouwde status te creëren en zo lang mogelijk niet ontdekt te worden. De meeste securitysystemen vertrouwen blindelings sleutels en certificaten, waardoor criminelen deze kunnen gebruiken om zich te verbergen in versleuteld verkeer, websites om te leiden, malware te installeren en informatie te stelen. Met het immuunsysteem voor het Internet patrouilleert Venafi in het netwerk van organisaties, op apparatuur, achter de firewall en het gehele Internet, om te bewaken welke SSL/TLS, SSH, WiFi, VPN en mobiele sleutels en certificaten te vertrouwen zijn. Deze worden automatisch beschermd of gerepareerd, terwijl ze niet-vertrouwde certificaten blokkeren.

W :

Volg Venafi op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
5 apr 2016 Europese CIO’s verspillen miljoenen aan ineffectieve cybersecurity

19 okt 2015 Bedrijven verliezen klanten door onbetrouwbare sleutels en certificaten

10 sep 2015 IT Security Pros negeren risico’s van vervalste certificaten
 Venafi persberichtenarchief (7 berichten)
Bedrijfslocatie

ContentbureauContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl