www.LVTPR.comContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Venafi bedrijfsprofiel

Logo Venafi
Venafi is de leverancier van het Immune System for the Internet™, voor het beveiligen van encryptiesleutels en digitale certificaten, die de fundering vormen van cybersecurity. Daarmee is te voorkomen dat deze door criminelen worden gestolen en gebruikt voor aanvallen. In de huidige digitale wereld willen criminelen graag sleutels en certificaten stelen om daarmee een vertrouwde status te creëren en zo lang mogelijk niet ontdekt te worden. De meeste securitysystemen vertrouwen blindelings sleutels en certificaten, waardoor criminelen deze kunnen gebruiken om zich te verbergen in versleuteld verkeer, websites om te leiden, malware te installeren en informatie te stelen. Met het immuunsysteem voor het Internet patrouilleert Venafi in het netwerk van organisaties, op apparatuur, achter de firewall en het gehele Internet, om te bewaken welke SSL/TLS, SSH, WiFi, VPN en mobiele sleutels en certificaten te vertrouwen zijn. Deze worden automatisch beschermd of gerepareerd, terwijl ze niet-vertrouwde certificaten blokkeren.

Volg Venafi via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
Europese CIO’s verspillen miljoenen aan ineffectieve cybersecurity

Bedrijven verliezen klanten door onbetrouwbare sleutels en certificaten