Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

Linea Recta Media BV bedrijfsprofiel

Logo Linea Recta Media BV
Linea Recta is al sinds 1994 hét communicatiebureau voor middelgrote organisaties. Een bureau met gerenommeerde klanten die vaak al jarenlang van onze diensten gebruik maken. Woningbouwverenigingen, brancheorganisaties, onderwijsinstellingen, overheden en commerciële organisaties in de ICT, zakelijke dienstverlening, handel en industrie kloppen met hun communicatievraag bij ons aan.

Linea Recta ontwikkelt, produceert en distribueert zakelijke content, zowel op corporate niveau als op marketingniveau. In magazines, video’s of brochures. En altijd in de juiste mix van online en offline. Want communiceren doe je vanuit een plan, met middelen die passen bij de wensen en behoeften van uw bedrijf.

Linea Recta heeft daarbij een unieke aanpak. Wij leveren gestandaardiseerde communicatieproducten tegen een vaste prijs. En toch kunnen we uw communicatie de juiste accenten geven, uw eigen look & feel, uw eigen boodschap. Het gebruik van vooraf gedefinieerde templates zorgt voor een scherpe prijsstelling. Ook zijn abonnementsvormen mogelijk, zodat u voor langere tijd verzekerd bent van up-to-date communicatiesupport.

Maar Linea Recta levert niet alleen content. We geloven in een geïntegreerde aanpak, vanuit een goed doordacht communicatieplan. Wij ondersteunen uw afdeling Communicatie en uw afdeling Sales/Marketing bij het opstellen van bijvoorbeeld het communicatieplan en de communicatiekalender, we bieden (hoofd) redactionele support voor magazines, sales consultancy- en trainingen en wij organiseren uw events. En tenslotte levert Linea Recta steeds vaker applicaties, zoals een CRM-systeem of online communicatieplatform. Door onze jarenlange expertise in communicatie en sales zijn wij voor vele organisatie inmiddels dan ook een gewaardeerde sparringpartner geworden.

info@linea-recta.nl

KvK

Volg Linea Recta Media BV via: twitter | linkedin
Laatste persberichten