www.LVTPR.comwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

Gemalto bedrijfsprofiel

Logo Gemalto
Gemalto (Euronext NL0000400653 GTO) is de wereldleider in digitale beveiliging met een jaaromzet in 2016 van € 3,1 miljard en klanten in meer dan 180 landen. Wij bieden vertrouwen in een steeds meer verbonden wereld. Van beveiligingssoftware tot biometrie en encryptie, dankzij onze technologieën en diensten kunnen bedrijven en overheden identiteiten authenticeren en gegevens beschermen zodat deze veilig blijven. Ook maken wij veilige diensten mogelijk voor persoonlijke en verbonden apparaten, de cloud en wat daartussen ligt. Gemalto’s oplossingen staan centraal in het moderne leven, van betalingen en beveiliging van bedrijfsgegevens tot het internet der dingen. Wij authenticeren mensen, transacties en objecten, versleutelen gegevens en creëren waarde voor software, waardoor onze klanten veilige digitale diensten kunnen aanbieden aan miljarden mensen en apparaten. Onze meer dan 15.000 werknemers zijn actief vanuit 112 kantoren, 43 personaliserings- en gegevenscentra, en 30 centra voor onderzoek en ontwikkeling van software, verspreid over 48 landen.

T : +31 20 562 0680
E : info@gemalto.com
W :

Volg Gemalto op: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
31 jul 2019 Nederlanders kunnen zich binnenkort in de fysieke wereld via smartphone identificeren

13 mrt 2019 Identify3D zet diensten Gemalto in voor databescherming van klanten

7 mrt 2019 Gemalto lanceert drie nieuwe cloud HSM on demand oplossingen
 Gemalto persberichtenarchief (62 berichten)
Bedrijfslocatie

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl