www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2473 volgers blijven op de hoogte!
Fleetmatics Nederland bedrijfsprofiel
Logo Fleetmatics Nederland
Fleetmatics Group PLC is wereldwijd een toonaangevend leverancier van fleet management-oplossingen voor kleine en middelgrote ondernemingen. Het bedrijf levert zijn oplossingen als Software-as-a-Service (SaaS). Ondernemingen gaan met de Fleetmatics-oplossing de uitdagingen aan rondom het beheren van lokale wagenparken en vergroten hiermee de productiviteit van hun mobiele-personeelsbestand door actiegerichte, zakelijke data te halen uit realtime en historische voertuig- en bestuurdersgegevens. De intuïtieve, kosteneffectieve en webgebaseerde oplossingen van de Fleetmatics Group bieden wagenparkbeheerders inzicht in locatie, brandstofgebruik, snelheid, afgelegd aantal kilometers en andere meetbare data over werknemers die regelmatig onderweg zijn. Dit stelt hen in staat tot het verlagen van operationele en kapitale kosten en het verhogen van inkomsten. Fleetmatics heeft sinds 30 juni 2015 29.000 klanten wereldwijd, 625.000 voertuigen maken gebruik van de Fleetmatics-oplossingen.

T : 0800 - 3949042
E : infoNL@fleetmatics.com
W :

Volg Fleetmatics Nederland op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
5 feb 2018 Dynniq zet Fleetmatics REVEAL in voor 250 voertuigen

29 jan 2018 Verizon Telematics breidt verder uit in Europa met de overname van Movildata Internacional

14 sep 2017 Wolterinck klimt verder op MVO-CO2-Prestatieladder met fleetmanagementoplossing van Fleetmatics
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl