www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

Databricks bedrijfsprofiel

Logo Databricks
Databricks is hét data- en AI-bedrijf. Duizenden organisaties, waaronder Comcast, Condé Nast, Nationwide en H&M, vertrouwen op het open en geïntegreerde platform van Databricks voor data engineering, machine learning en analytics. Databricks wordt ondersteund door verschillende investeerders. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Francisco en het bedrijf is opgericht door de initiatiefnemers van Apache Spark, Delta Lake en MLflow. Het is hun missie om datateams te helpen de meest complexe problemen op te lossen.

Apache, Apache Spark and Spark zijn trademarks van de Apache Software Foundation.

KvK

Volg Databricks via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Databricks levert verbeteringen op het gebied van beveiliging en schaalbaarheid om de implementatie van ondernemingen te versnellen