www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comContentbureau
2472 volgers blijven op de hoogte!
Databricks bedrijfsprofiel

De missie van Databricks is innovatie bij haar klanten te versnellen door Data Science, Engineering en Business samen te brengen. De oprichters van Databricks zijn de initiatiefnemers van het Spark-onderzoeksproject bij UC Berkeley waaruit Apache Spark is ontstaan. Databricks biedt een Unified Analytics Platform op basis van Apache Spark dat aan data science-teams de mogelijkheid biedt samen te werken met data engineering en de experts uit de business bij de ontwikkeling van dataproducten. Gebruikers bereiken sneller een toegevoegde waarde met Databricks door het creëren van analytische workflows die variëren van ETL en interactieve exploratie tot productie. Het bedrijf maakt het ook gemakkelijker voor zijn gebruikers om zich op hun data te concentreren door een volledig beheerde, schaalbare en veilige cloudinfrastructuur aan te bieden die de operationele complexiteit en de total cost of ownership vermindert. Databricks, ondersteund door investeerders als Andreessen Horowitz, NEA en Battery Ventures, is wereldwijd actief voor klanten, waaronder Viacom, Shell en HP.

W :

Databricks op: facebook | twitter | linkedin