www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!

Desk content marketing bedrijfsprofiel

Logo Desk content marketing
Desk content marketing, een Nederlandse producent van een Communication Resource Planning (CRP) systeem onder de productnaam Desk. De basis voor uw content marketing. Een platform waarmee u zeer efficiënt product informatie kunt aanleggen, verrijken en onderhouden (PIM). Met geïntegreerde asset management functionaliteit (DAM) zodat u makkelijk de relatie tussen uw product informatie en digitale assets kunt waarborgen. Maar ook uw relaties eenvoudig kunt voorzien van de juiste marketing middelen.

Voor het ontvangen van basis informatie is Desk eenvoudig aan te sluiten op externe systemen. Maar ook voor het onderhouden van deze externe databronnen t.b.v. uw partners. Vanuit Desk kan gepubliceerd worden naar website -, email- en andere platformen. Print en tablet publicaties kunt u snel, efficiënt en vergaand tot geheel geautomatiseerd in eigen huis vervaardigen (marketing automation).

Desk, het fundament van omni channel strategie. Verhoging van de Customer Service en Experience. Versnellen van de time-to-market en het realiseren van forse besparingen. Efficiënter werken en sneller in staat zijn om in te spelen op marktontwikkelingen. Distribueren naar alle marketing & sales kanalen  en daardoor sneller veel meer producten verkopen.

Desk content marketing heeft dezelfde kennis en knowhow als de grote softwareleveranciers, maar wij doen het anders. Ons doel: content marketing eenvoudig en bereikbaar!

Desk, een ‘nieuwe generatie software’. Groeit hard, met partners en klanten in meerdere landen. Schaalbaarsnel te implementeren en zeer gebruiksvriendelijk.

T : +31 (0) 492 47 40 30
E : info@deskcontentmarketing.nl
W :

Volg Desk content marketing op: linkedin
Laatste persberichten
DESK heeft als enige Print geïntegreerd in PIM/DAM systeem!

DESK wint Digital Content Management Award

Kijkshop-case van DESK genomineerd voor DCM awards!
Bedrijfslocatie

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl