www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
Sharp Electronics Nederland bedrijfsprofiel
Logo Sharp Electronics Nederland
Sharp is al meer dan honderd jaar een uitvinder voor de samenleving. We maken producten die echte menselijke behoeften oplossen en die het leven thuis en op het werk verbeteren.

Sharp heeft meer dan 45.000 patenten wereldwijd en, als onderdeel van onze voortdurende inzet voor toekomstige innovatie, investeren we meer dan 6% van de netto-omzet in Research & Development.

Sharp Electronics Benelux bv, gevestigd in Houten (Nederland) en Mechelen (België), is een dochteronderneming van het Japanse Sharp Corporation en wereldwijd een toonaangevende uitvinder en fabrikant van audiovisuele, communicatie-, gezondheids-, milieu- en informatieproducten.

Sharp heeft de bescherming van het milieu tot een integraal onderdeel van zijn cultuur gemaakt voor al meer dan 50 jaar. Vandaag de dag produceren wij producten in ecologisch geavanceerde fabrieken, die zich inzetten voor verantwoorde recycling en zo laag mogelijke belasting op natuurlijke hulpbronnen. Wereldwijd biedt Sharp werk aan meer dan 50.000 mensen.

T : +31 (0)30 / 6359500
E : info@sharp.nl
W :

Volg Sharp Electronics Nederland op: twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
17 okt 2019 Sharp breidt BIG PAD-aanbod uit met zes interactieve 4K-schermen

16 sep 2019 Ruim een derde van de Nederlandse mkb-bedrijven loopt risico door onbeveiligde printers

29 aug 2019 Sharp ontvangt ISO 27001-certificaat voor databeveiliging
Bedrijfslocatie