www.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!

Sharp Electronics Nederland bedrijfsprofiel

Logo Sharp Electronics Nederland
Sharp is al meer dan honderd jaar een uitvinder voor de samenleving. We maken producten die echte menselijke behoeften oplossen en die het leven thuis en op het werk verbeteren.

Sharp heeft meer dan 45.000 patenten wereldwijd en, als onderdeel van onze voortdurende inzet voor toekomstige innovatie, investeren we meer dan 6% van de netto-omzet in Research & Development.

Sharp Electronics Benelux bv, gevestigd in Houten (Nederland) en Mechelen (België), is een dochteronderneming van het Japanse Sharp Corporation en wereldwijd een toonaangevende uitvinder en fabrikant van audiovisuele, communicatie-, gezondheids-, milieu- en informatieproducten.

Sharp heeft de bescherming van het milieu tot een integraal onderdeel van zijn cultuur gemaakt voor al meer dan 50 jaar. Vandaag de dag produceren wij producten in ecologisch geavanceerde fabrieken, die zich inzetten voor verantwoorde recycling en zo laag mogelijke belasting op natuurlijke hulpbronnen. Wereldwijd biedt Sharp werk aan meer dan 50.000 mensen.

T : +31 (0)30 / 6359500
E : info@sharp.nl
W :

Volg Sharp Electronics Nederland op: twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Announcement Regarding NEC Display Solutions Becoming a Subsidiary (Joint Venture) of Sharp Corporation

Sharp introduceert krachtige lijn PV-zonnepanelen met half-cut-cellen

Sharp breidt productportfolio uit met Notebook Device Management
Bedrijfslocatie