www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers

SHARP Electronics Benelux bedrijfsprofiel

Logo SHARP Electronics Benelux
Sharp Electronics Benelux is de toonaangevende leverancier van Office Solutions in België. Het biedt een uniek portfolio van onder andere bekroonde documentbeheer- en displayoplossingen. Het biedt een uniek portfolio van bekroonde documentbeheer- en displayoplossingen. Sharps toonaangevende MFP’s en uitgebreide productiesystemen vormen de kern van geïntegreerde toepassingen voor digitale transformatie. De displayoplossingen omvatten innovatieve videowanden, digital signage-displays en interactieve flatpanel-displays voor collaboratieve presentaties. Sharps missie is het ontwikkelen van nieuwe producten die individuele expressie ondersteunen. Het bedrijf creëert producten die het beste in jou naar boven halen.

KvK

Volg SHARP Electronics Benelux via: twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Thuisprinter is serieus veiligheidsissue voor bedrijven