Herken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Matrix42 bedrijfsprofiel

Logo Matrix42
Matrix42 helpt organisaties bij het digitaliseren en beveiligen van de werkomgeving van hun werknemers. De software voor digital workspace experience beheert apparaten, applicaties, processen en services op een eenvoudige, veilige en compliant manier. De innovatieve software ondersteunt de naadloze integratie van fysieke, virtuele, mobiele en cloud-based workspace-omgevingen in bestaande infrastructuren.

Matrix42 heeft zijn hoofdkantoor in Frankfurt am Main en diverse kantoorlocaties, waaronder een Nederlandse vestiging in Eindhoven. Het bedrijf distribueert en implementeert software-oplossingen samen met regionale en wereldwijde partners.

Volg Matrix42 via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
Matrix42 helpt zorgpersoneel op COVID-19-afdelingen door licenties te schenken voor video call devices

Dinko Eror is nieuwe COO en lid van de Raad van Bestuur van Matrix42