www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!

Matrix42 bedrijfsprofiel

Logo Matrix42
Matrix42 is leverancier van software voor werkplekbeheer. Het bedrijf biedt vooruitstrevende oplossingen voor moderne werkomgevingen onder het motto: ‘Smarter Workspace’. Wereldwijd heeft Matrix42 meer dan 3.000 klanten. De klanten zijn samen goed voor 3 miljoen werkplekken die gebruik maken van een ‘Workspace Management’ oplossing van Matrix42.

Matrix42 is onder andere actief in Duitsland, BeNeLux, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Australië en de Verenigde Staten. Het hoofdkantoor is gevestigd in Frankfurt am Main, Duitsland.

Matrix42 wil met zijn producten en oplossingen de fysieke, virtuele, mobiele en cloud werkplekken vormgeven. Hierbij staat de eindgebruiker centraal en worden processen geautomatiseerd en geoptimaliseerd. De oplossingen van Matrix42 komen tegemoet aan de eisen van de moderne professional en sluiten aan op de eigen ICT omgeving van organisaties. Om dit mogelijk te maken werkt Matrix42 samen met diverse partners.

T :  +31 40 7983071
E : info_benelux@matrix42.com
W :

Volg Matrix42 op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
Digitalisering van de werkplek versnelt in Europa

Matrix42 stelt Oliver Bendig aan als nieuwe CEO

Matrix42 stelt Jaap Blankevoort aan als General Manager Benelux