www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

gateprotect GmbH bedrijfsprofiel

Logo gateprotect GmbH
gateprotect GmbH is al meer dan tien jaar een toonaangevende, internationale producent van IT- en netwerkbeveiligingsoplossingen. Onder de in Duitsland ontwikkelde oplossingen zijn firewalls met alle moderne UTM-functionaliteiten voor kleine en middelgrote bedrijven, managed security systemen voor grotere bedrijven als VPN-client systemen voor bedrijfsnetwerken en thuiskantoren. Alle gateprotect UTM firewalls zijn uitgerust met innovatieve beveiligingskenmerken en het gepatenteerde eGUI-technologie. Dankzij de unieke visuele weergave van het netwerk zijn zelfs complexe beveiligingssystemen zeer eenvoudig te bedienen.
Voor grotere bedrijven biedt gateprotect GmbH een next generation firewall in de vorm van zijn gateprotect NP-serie, die het hoogste niveau van informatiebeveiliging biedt dankzij nieuwe technologie voor het volledige positief valideren van verkeer in combinatie met applicatie-whitelisting in een single-pass engine.

gateProtect oplossingen voldoen aan de hoogste internationale normen en zijn gecertificeerd met "Common Criteria Evaluation Assurance Level 4 + (EAL 4 +)" door het Federaal Bureau voor Informatiebeveiliging en heeft vele internationale prijzen gewonnen. Sinds 2010 is gategrotect ook opgenomen in het befaamde 'Gartner Magic Quadrant " voor UTM-firewall.

gateProtect is een bedrijf dat behoort tot de Rohde & Schwarz Group. De elektronica-groep, Rohde & Schwarz is een toonaangevende leverancier van oplossingen op het gebied van meettechniek, radio, radio surveillance, detectie technologie en veilige communicatie.

marco.weeber@gateprotect.com

Volg gateprotect GmbH via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
gateprotect presenteert de laatste nieuwe netwerkbeveiligingsproducten op Infosecurity.nl