www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2501 volgers blijven op de hoogte!

Extreme Networks bedrijfsprofiel

Logo Extreme Networks
Extreme Networks, Inc. (EXTR) levert een software-driven netwerkoplossing die IT-afdelingen helpt de business zo goed mogelijk te ondersteunen via stabielere verbindingen met klanten, partners en medewerkers. Van wired tot wireless, desktop tot datacenter, on-premise en zelfs in de cloud; wij gaan een stapje verder voor onze klanten in meer dan tachtig landen. Extreme Networks levert 100% eigen techsupport voor zowel grote als kleine organisaties, waaronder grote namen uit verschillende sectoren, zoals business, hospitality, retail, transport en logistiek, onderwijs, gezondheidszorg, manufacturing en de overheid. Extreme werd in 1996 opgericht en het hoofdkantoor staat in San Jose, Californië.

T :  +31 30 800 5100
W :

Volg Extreme Networks op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

Update Extreme Networks rond COVID-19

Extreme Networks erkend als 2020 Gartner Peer Insights Customers' Choice Awards voor vaste en draadloze WLAN-toegangsinfrastructuren
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl