Herken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

iSOC24 bedrijfsprofiel

Logo iSOC24
iSOC24 levert oplossingen die het voor organisaties mogelijk maken om - in control - te geraken en te blijven over de graad van hun informatiebeveiliging en te controleren of wordt voldaan aan de gestelde norm. Ons palet met zorgvuldig samengestelde oplossingen biedt aan organisaties de mogelijkheid om de voor hun specifieke omgeving relevante risico’s vast te kunnen stellen en deze in real-time het hoofd te kunnen bieden. iSOC24 is in 2012 opgericht door een team van veteranen binnen het information security vakgebied met een bewezen staat van dienst. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland en het bedrijf is in privé bezit.

info@isoc24.com

KvK

Volg iSOC24 via: twitter | linkedin
Laatste persberichten