www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

Intelligent bedrijfsprofiel

Logo Intelligent
Intelligent is een bedrijvengroep die actief is op twee domeinen: hosting voor SME’s en Large Enterprises. De SME-tak van de groep heeft vertrouwde merken zoals Combell, Register, Easyhost en Stone IS. Voor Large Enterprises biedt het producten en diensten aan onder de naam Sentia en ReasonNet.

Intelligent is de absolute marktleider in de BeNeLux in hostingdiensten. Van domeinnamen, klassieke webhosting en e-maildiensten biedt het eveneens cloudservers en complexe hosting op maat en outsourcing aan, voor grote en internationale bedrijven.

De groep heeft meer dan 300 experts in dienst die werken op verschillende locaties in Gent (BE), Brussel (BE), Nieuwegein (NL), Barendrecht (NL) en Amsterdam (NL). De geconsolideerde omzet voor 2015 wordt geraamd op 60 miljoen euro. De groep verwacht de komende jaren verder sterk te groeien zowel organisch als door overnames dankzij haar Buy & Build strategie. De groep gelooft rotsvast in diepe productkennis en staat voor kwaliteit en vertrouwen.

T : +32 (0)9 218 79 79
E : info@intelli.gent
W :

Volg Intelligent op: twitter
Laatste persberichten
14 jun 2017 Combell neemt ZitCom Group over, wordt Deense marktleider hosting

20 dec 2016 Hostinggroep Intelligent breidt activiteiten uit naar Denemarken

7 jul 2016 Intelligent verwelkomt Byte en HostingXS, wordt Nederlands marktleider e-commerce hosting
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl