www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl

Netskope bedrijfsprofiel

Logo Netskope
De Netskope Security Cloud biedt ongeëvenaard inzicht, realtime data en dreigingsprotectie bij het gebruik van cloudservices, websites en private apps, waar dan ook en met elk device. Alleen Netskope begrijpt de cloud en biedt datagedreven security vanuit een van ‘s werelds snelste en grootste securitynetwerken. Dat biedt de grootste organisaties wereldwijd de mogelijkheid om de juiste balans te vinden tussen bescherming en de snelheid die ze nodig hebben om zaken te doen en hun digitale transformatie te beveiligen.

Volg Netskope via: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
NewEdge best verbonden netwerk voor cloud-native data-security

Netskope lanceert Cloud Threat Exchange voor het peer-to-peer delen van dreigingsinformatie in de cloud