www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2478 volgers blijven op de hoogte!

Tintag bedrijfsprofiel

Logo Tintag
Tintag is de eenvoudigste, meest complete en betrouwbare oplossing om alle verloren voorwerpen te zoeken en vinden. Klein, draadloos en waterdicht, de Tintag apparaten kunnen gekoppeld worden aan alle voorwerpen, groot of klein. De Tintag mobiele applicatie stelt gebruikers in staat om te zoeken en vinden de locatie van alle voorwerpen die gekoppeld zijn aan het Tintag apparaat. De Tintag gebruikers kunnen de verloren voorwerpen vinden door een pieptoon, een LED flits, of een actie-knop die mogelijk maakt dat de gebruiker zijn/haar telefoon „belt”, of een ander gekoppeld mobiel apparaat. Met hoofdzetel te Cluj-Napoca, Roemenië, Tintag was opgericht door de ondernemers Alexandru Chis en Andrei Vig.

T : (+40) 725 912 191
E : office@tint.ag
W :

Volg Tintag op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
16 sep 2014 Tintag lanceert de werelds eerste oplaadbare voorwerpen zoek-apparaat en Indiegogo Crowdfunding campagne
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl