www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

Nest bedrijfsprofiel

Logo Nest
Nest vindt doodgewone maar belangrijke producten voor binnenshuis opnieuw uit, zoals de thermostaat en het koolmonoxidealarm. Het bedrijf focust op het ontwikkelen van eenvoudige, mooie en doordachte hardware, software en diensten voor haar klanten. De Nest Learning Thermostat en Nest Energy Services zijn gericht op energiegebruik in je huis en Nest Protect: Smoke + Carbon Monoxide zorgt ervoor dat mensen veilig blijven. Nest-producten worden verkocht in de Verenigde Staten, Groot-Brittannië en Canada en zijn geïnstalleerd in meer dan 120 landen.

Laatste persberichten
Derde generatie Nest Learning Thermostat nu verkrijgbaar in Europa

Nest introduceert Nest Weave, en creëert zo het meest volledige ontwikkelingsplatform voor de connected home

Onderzoek Nest labs: Nederlanders scoren slecht op brandveiligheid voorafgaand aan Nationale Brandpreventieweken