www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

Bitdefender Netherlands B.V. bedrijfsprofiel

Logo Bitdefender Netherlands B.V.
Bitdefender is een wereldwijde leider in cybersecurity die meer dan 500 miljoen systemen in meer dan 150 landen beschermt. Sinds 2001 heeft Bitdefender-innovatie consistent bekroonde beveiligingsproducten en bedreigingsinformatie geleverd voor de slimme huizen, mobiele gebruikers, moderne organisaties en hun netwerken, devices, datacenters en cloudinfrastructuur. Tegenwoordig zijn Bitdefender en zijn Labs ook de voorkeursleverancier van providers, ingebed in meer dan 38% van 's werelds beveiligingsoplossingen. Erkend door de industrie, gerespecteerd door leveranciers en geroemd door klanten, is Bitdefender het cyberbeveiligingsbedrijf waar men op kan vertrouwen.

info@redsocks.eu

KvK

Volg Bitdefender Netherlands B.V. op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten