www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl

Relined Fiber Network bedrijfsprofiel

Logo Relined Fiber Network
Relined is de toonaangevende en onafhankelijke leverancier van Dark Fiber verbindingen in Noordwest-Europa. Samen met preferred suppliers beschikt Relined in Nederland en Duitsland over een landelijk dekkend en fijnmazig Dark Fiber netwerk van ruim 28.500 kilometer aan hoogwaardige glasvezelinfrastructuur. Met dit netwerk is praktisch iedere locatie bereikbaar. Naast nationale verbindingen en een fijnmazig Dark Fiber netwerk in diverse stadskernen, exploiteert Relined een zeekabel tussen Nederland en Denemarken.

Relined denkt graag met opdrachtgevers mee over het opzetten van een schaalbare, betrouwbare en toekomstgerichte netwerkinfrastructuur voor hun organisatie. Relined biedt betrouwbaarheid, flexibiliteit, ‘afspraak is afspraak’ en kwaliteit (ISO 9001).

info@relined.nu

nieuwsbrief