www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2473 volgers blijven op de hoogte!
GEODIS Logistics Netherlands B.V. bedrijfsprofiel
Logo GEODIS Logistics Netherlands B.V.
Als wereldwijde supply chain operator en volle dochteronderneming van de SNCF Groep, is Geodis een Europese groep met een wereldwijd bereik en een positie in de top vier van bedrijven in haar gebied in Europa. Het vermogen van de Groep om logistieke beperkingen aan te pakken en alle of een deel van de supply chain (lucht- en zeevracht expeditie, groupage / express, contract logistiek, transport van deel- en complete ladingen, retourlogistiek, supply chain management en -optimalisatie) te coördineren, maakt het mogelijk om haar klanten te ondersteunen in hun ontwikkeling. Daarnaast kan de groep hen hierdoor voorzien van oplossingen om hun fysieke en informatiestromen te optimaliseren. De Groep heeft 30.900 medewerkers in 67 landen en is erop gericht om voortdurend te innoveren en grenzen te verleggen om zowel de eigen prestaties als die van haar klanten te verbeteren. Geodis rapporteerde een omzet van € 6,9 miljard in 2013.

Geodis Logistics biedt haar klanten logistieke diensten binnen de gehele value chain; van de controle van de goederenstroom via contractlogistiek inclusief warehousing en distributie, tot technische dienstverlening. Deze diensten omvatten in het bijzonder de uitrol van high-tech producten, alsmede reparatie, voorzien in reserveonderdelen en retourlogistiek. Geodis Logistics bedient klanten in diverse sectoren. De focus ligt op het gebied van fast moving consumentenproducten, retail, hightech- en automotive industrieën.

T : +31 10 494 5666
E : info@geodis.nl
W :

Volg GEODIS Logistics Netherlands B.V. op: twitter
Laatste persberichten
13 sep 2016 Contractverlenging GEODIS en Shoes for Crews

24 mei 2016 GEODIS en Delta Drone ontwikkelen unieke oplossing voor het inventariseren van magazijnen met drones

13 apr 2016 GEODIS steunt de ontwikkeling van KAPORAL
Bedrijfslocatie