www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!

Coosto bedrijfsprofiel

Logo Coosto
Met social media analysetool Coosto kunnen gebruikers naast analyseren ook publiceren en reageren. De data in Coosto wordt continu ververst met resultaten uit hondderdduizenden social media bronnen als Facebook, Twitter, Pinterest en Instagram en data uit internationale reviewsites, communities als Reddit en grote Russische en Aziatische sociale netwerken. Klanten hebben naast real-time resultaten de mogelijkheid in de miljarden documenten terug te zoeken en zo trends te signaleren. De software van Coosto levert relevante resultaten voor communicatieprofessionals om merkreputatie te peilen, klantenservicemanagers voor online klantcontact en marketingmanagers om alle social media campagnes te meten en optimaliseren. Coosto is marktleider in Nederland en het klantportfolio bestaat uit grote A-merken zoals Microsoft, Samsung, Het Rode Kruis, T-Mobile, Dr. Oetker en TUI.

Volg Coosto op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Nu.nl bovenaan top 5 meest waardevolle nieuwssites

Coosto berekent PR-waarde in geld