www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2474 volgers blijven op de hoogte!
Coosto bedrijfsprofiel
Logo Coosto
Met social media analysetool Coosto kunnen gebruikers naast analyseren ook publiceren en reageren. De data in Coosto wordt continu ververst met resultaten uit hondderdduizenden social media bronnen als Facebook, Twitter, Pinterest en Instagram en data uit internationale reviewsites, communities als Reddit en grote Russische en Aziatische sociale netwerken. Klanten hebben naast real-time resultaten de mogelijkheid in de miljarden documenten terug te zoeken en zo trends te signaleren. De software van Coosto levert relevante resultaten voor communicatieprofessionals om merkreputatie te peilen, klantenservicemanagers voor online klantcontact en marketingmanagers om alle social media campagnes te meten en optimaliseren. Coosto is marktleider in Nederland en het klantportfolio bestaat uit grote A-merken zoals Microsoft, Samsung, Het Rode Kruis, T-Mobile, Dr. Oetker en TUI.

T : 040 2939190
W :

Volg Coosto op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
10 feb 2016 Nu.nl bovenaan top 5 meest waardevolle nieuwssites

10 feb 2016 Coosto berekent PR-waarde in geld

13 jan 2016 KPN half miljoen keer besproken in 2015, topman Shell meest bediscussieerde CEO
 Coosto persberichtenarchief (16 berichten)
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com