Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten

Startupbootcamp bedrijfsprofiel

Logo Startupbootcamp
Startupbootcamp is een internationale thematische startup accelerator en heeft al meer dan 1.000 startups en scale-ups ondersteund met het opschalingsproces. Startupbootcamp is opgericht in Amsterdam en heeft programma's in onder meer San Francisco, Kaapstad, Dubai, Istanbul, Mumbai, Singapore, Rome en New York. De focus ligt op Fintech, CommerceTech, FoodTech, EnergyTech, FashionTech, MediaTech en programma's die zich specifiek richten op duurzaamheid en impact. Start -en scale-ups die worden geholpen krijgen toegang krijgen tot een internationaal netwerk van de meest relevante partners, investeerders en mentoren in hun sector.

Patrick de Zeeuw, Co-Founder Startupbootcamp
+31 (0)681429654
pdz@startupbootcamp.org

bedrijfsvideo's