www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2481 volgers blijven op de hoogte!

MT Digital Media bedrijfsprofiel

Logo MT Digital Media
MT Digital Media (MTDM) is aanbieder van cloud-gebaseerde videodistributieplatforms voor Smart TV’s. Het bedrijf biedt uitgevers van content een laagdrempelige en kostenefficiënte manier om miljoenen Smart TV-bezitters te bereiken via metadata feeds. Dit is verreweg de meest efficiënte manier om snel een groot TV-publiek te bereiken, aangezien het niet nodig is apparaatspecifieke TV-applicaties te bouwen. Daarbij houdt de uitgever zijn merkidentiteit intact omdat de content via dedicated apps wordt aangeboden.

MT Digital Media is gevestigd in Londen (VK) en is opgericht door telecom- en internetondernemers. Het bedrijf heeft inmiddels samenwerkingen met zowel de meeste leidende producenten van Smart TV’s en andere Smart TV-apparatuur (Blu-ray spelers, Set Top Boxes), als content-leveranciers, uitgevers en aggregators.

Voor meer informatie: www.mtdigitalmedia.com

T : +44 (0)20 8232 2020