Contentbureauwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

iUsed.nl bedrijfsprofiel

Logo iUsed.nl
iUsed Store is één van de grootste organisaties binnen de Benelux die via haar webshop tweedehands desktops, notebooks en tablets levert. Wij leveren hoge kwaliteit gebruikte IT-apparatuur voor veel lagere prijzen dan nieuwe apparatuur. Voor gebruikte Apple met garantie kunt u terecht op www.iused.nl.

In deze webshop vindt u producten die direct beschikbaar zijn. Volledig getest, voorzien van een schone installatie van het OS en goedgekeurd door onze eigen technische dienst. Hierdoor kunnen wij garanderen dat bestellingen die voor 15.00 uur zijn afgerond, dezelfde werkdag worden verzonden.

Op deze pagina kunt u via onze updates op de hoogte blijven van de activiteiten van iUsed Store en ander nieuws. U kunt altijd een vraag stellen door te reageren op deze updates.

Voor gebruikte PC laptops met garantie heeft iUsed de webshop www.tweedehandsnotebook.nl opgezet. Daarnaast zijn er ook twee webshops speciaal voor het basis- en voortgezet onderwijs: Educatiemac.nl en Educatiepc.nl. Hiervoor kunt u kijken op onze Showcase pagina's, die u in de rechterkolom vindt.

T : 030-248 40 06
E : info@iused.nl
W :

Volg iUsed.nl op: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
21 jul 2016 iUsed Store kiest met PostNL voor meer levermogelijkheden en gratis verzending

6 apr 2016 iUsed Store vernieuwt webshop

21 mei 2014 iUsed Store accepteert bitcoin betalingen