www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl

RightBrains bedrijfsprofiel

Logo RightBrains
De missie van RightBrains is de instroom en doorstroom te bevorderen van hoogopgeleide vrouwen in het werkveld van de digitale technologie. Dit met als doel diversiteit, en daarmee innovatie en veranderkracht, binnen organisaties te vergroten. RightBrains biedt deze vrouwen een omgeving voor inspiratie en ontwikkeling, en geeft organisaties de mogelijkheid om met deze unieke doelgroep te ‘connecten’ via een online platform. Geke Rosier is oprichter van RightBrains. Sinds 2011 ontwikkelt zij initiatieven om een bijdrage te leveren aan het vergroten van het aantal vrouwen dat kiest voor een carrière in digitale technologie. Zij is bedenker en coauteur van het boek Ronde vormen in IT (2011), initiatiefnemer van het RightBrains Digital Leadership programma (2015), co-createur van het magazine I Lof IT (2015) en auteur van de RightBrains Career Guide (2017).

geke.rosier@rightbrains.nl

Volg RightBrains via: facebook | twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten
RightBrains reikt Digital Talent Award uit aan veelbelovende vrouwelijke digital young professional