www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Bynder B.V. bedrijfsprofiel

Logo Bynder B.V.
Bynder is marktleider op het gebied van digital asset management (DAM) en biedt een krachtige en schaalbare SaaS-oplossing voor merkbeheer. Bynder staat bekend om een intuïtieve gebruikerservaring en helpt meer dan een miljoen gebruikers in meer dan 1.800 organisaties, waaronder Spotify, Puma en Icelandair, om de volledige levenscyclus van hun digitale content in de cloud te creëren, te delen en te organiseren. Bynder is in 2013 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot meer dan 350 medewerkers in zeven kantoren over de hele wereld, waaronder Nederland, de Verenigde Staten, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Arabische Emiraten. Het bedrijf wordt ondersteund door Insight Partners.

support@getbynder.com

Volg Bynder B.V. via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Bynder's 2021 State of Branding Report: marketeers ontvankelijker voor automatisering binnen branding