www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Fortado bedrijfsprofiel

Logo Fortado
Fortado is een landelijk netwerk van zelfstandige Telecom en Cloud adviseurs met veel kennis en ervaring. Wij zijn gevestigd door heel Nederland dus er zit altijd een adviseur bij u in de buurt.

Onze missie
Fortado ondersteunt en adviseert organisaties krachtig bij het inkopen, implementeren en beheren van Telecom en Cloud diensten.

Onze visie
ICT moet het gewoon altijd doen. Zodat uw medewerkers overal effectief en efficiënt kunnen werken en goed bereikbaar zijn. De ICT markt is sterk in beweging. Steeds meer partijen bieden telecom, connectivity en cloud diensten aan. Met een sterk wisselende betrouwbaarheid en grote prijsverschillen. Veel organisaties hebben niet de tijd en de kennis om zich in deze markt te verdiepen. Maar willen wel hun organisatie slimmer en flexibeler inrichten met behulp van ICT. Daarom is er behoefte aan een partner die organisaties ondersteunt en adviseert bij het maken van de juiste keuzes in deze ondoorzichtige markt.

Dit is precies wat Fortado doet. Wij kijken wat uw organisatie écht nodig heeft en welke gerenommeerde providers dit aan kunnen bieden. Wij denken met u mee over de juiste inrichting, vragen offertes aan, onderhandelen met providers en adviseren u welke providers het beste passen. En kunnen het beheer van de contacten en contracten met deze providers van u overnemen.

Fortado: Vooruitdenken in ICT!

info@fortado.nl

Volg Fortado via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
De Telecom Adviseur gaat verder als Fortado