www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2474 volgers blijven op de hoogte!
MyMoriam BV bedrijfsprofiel
Logo MyMoriam BV
MyMoriam is een Nederlands initiatief, opgericht in 2012. Wij focussen ons op de ontwikkeling van vernieuwende software oplossingen met een sociaal maatschappelijke impact.

MyMoriam biedt innovatieve oplossingen die je op een plezierige en gemakkelijke manier helpen bij het vastleggen en bijhouden van je wensen, praktische informatie, belangrijke herinneringen en de dingen die er voor écht toe doen. Onafhankelijk en actueel. Voor nu en voor later, voor jezelf en voor de mensen die zuinig op jou zijn.

Toegevoegde waarde voor zorg en zekerheid
Naast de mogelijkheden voor persoonlijk gebruik, wordt MyMoriam ingezet bij organisaties die actief zijn in het bieden van zorg en zekerheid. Organisaties die met ons samenwerken beschikken over vernieuwende diensten en nieuwe mogelijkheden waarmee zij cliënten en relaties toegevoegde waarde kunnen bieden.

Onafhankelijk
Wij hebben functionele samenwerkingsverbanden met relevante partijen en organisaties, maar zijn onafhankelijk. Dat houdt ons objectief en is dus een bewuste keuze.

T : +31 (0)85 40 149 30
E : contact@mymoriam.com
W :

Volg MyMoriam BV op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
21 okt 2014 MyMoriam zet in op Europese groei met participatie door Technofonds Flevoland

5 jun 2014 MyMoriam.com sleept nominatie EuroCloud Cloud Award in de wacht

11 mrt 2014 Lancering I am-app door MyMoriam biedt mogelijkheden voor mensen die onafhankelijk van verzekeraars willen zijn
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com