www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

Formpipe Software Benelux B.V. bedrijfsprofiel

Logo Formpipe Software Benelux B.V.
Formpipe ontwikkelt ECM-producten en oplossingen voor het structureren van informatie en levert ze aan grote bedrijven, overheden en organisaties. ECM-producten helpen organisaties bij het vastleggen, beheren en verspreiden van informatie en deze te plaatsen in de context. Software van het bedrijf helpt de efficiëntie te verbeteren, kosten te besparen en het risico te beperken. Formpipe werd opgericht in 2004 en heeft kantoren in Stockholm, Uppsala en Linköping in Zweden en in Kopenhagen, Denemarken. Het aandeel Formpipe is genoteerd aan de NASDAQ OMX Nordic, Small Cap.

Bedrijven die Lasernet van Formpipe gebruiken zijn: BOC Edwards, LondonScottish Bank, Portsmouth Water Ltd, Scarborough Borough Council, Ryedale District Council, PON, Caterpillar, NIKE Singapore, APL Asia Pacific Ltd, Stockholm Harbor, DHL Zweden, Swedish Road Administration, Smith & Nephew A / S, JELD- WEN A / S, Bogense Plast A / S, Invita keukens A / S, het Deense Ministerie van Voedsel en warenautoriteit, Landbouw en Visserij, Fleggard Holding, Seeland International, Niras, Kwintet Kansas, Garmin, PC Ware, Hartman, General Solar Systems GmbH, NetOnNet, Rambøll, COWI, Georg Jensen, Aalborg Portland, Aliaxis Group, Aptalis Pharma, France Transfo, Jensen Group, Nouvelles Images, Oberthur Technologies, Polymark en nog veel meer.

Mevr. Monique Kuysters
+31(0)73-7040318
info.benelux@formpipe.com

Volg Formpipe Software Benelux B.V. op: facebook | twitter | linkedin | youtube