www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Univé bedrijfsprofiel

Logo Univé
Over Univé De wereld om ons heen verandert continu. Coöperatie Univé biedt daarin de zekerheid van elkaar helpen. Dat doen we met 2.700 medewerkers voor 1,6 miljoen leden met ruim 4 miljoen verzekeringen. Dichtbij vanuit onze 110 winkels, maar ook met onze digitale dienstverlening. Goed voor 4,4 miljoen pageviews, maken op onze website maandelijks 550.000 unieke bezoekers gebruik van Univé’s online services. In dezelfde periode ervaren 70.000 unieke klanten het gemak van digitale service via onze Univé App. Al sinds 1794 helpen we risico's te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat echt nodig is. Wij zijn Univé, wij zijn van onze leden en wij zijn van elkaar helpen. Daarom zeggen wij: Daar plukt ú de vruchten van.

KvK

Volg Univé via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram
Laatste persberichten
Univé breidt dekking schadeverzekeringen uit met standaard cyberhulp