Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl

Handheld Benelux BV bedrijfsprofiel

Logo Handheld Benelux BV
Handheld is een particuliere fabrikant van robuuste computers, waaronder robuuste tablets, notebooks en handhelds en is één van de snelst groeiende bedrijven in zijn sector. Samen met onze resellers en talrijke softwarebedrijven over de hele wereld, hebben we een partnernetwerk dat producten aanbiedt die de zwaarste omstandigheden kunnen trotseren en oplossingen kunnen bieden voor bijna elke denkbare toepassing.

In de afgelopen vijf jaar is Handheld getransformeerd van een bedrijfsmodel waarbij het producten van andere bedrijven verkoopt naar een productiemodel waarbij we onze eigen unieke producten tussen onze andere merken ontwikkelen, produceren, op de markt brengen en verkopen. Dit transformatieproces was een strategische zet om blijvende waarde op te bouwen voor stakeholders onder wie eindgebruikers, wederverkopers, medewerkers en eigenaars.

Het hoofdkantoor van Handheld is gevestigd in het westen van Zweden, in de stad Lidköping. We hebben lokale kantoren in Lahti (Finland), Rome (Italië), Deventer (Nederland), Corvallis (OR, VS), Sydney (Australië), Leamington Spa (Verenigd Koninkrijk), Freilassing (Duitsland) en Landquart (Zwitserland). Dankzij deze filialen op externe locaties kan Handheld nauwe betrekkingen onderhouden met en een betere service bieden aan onze klanten. Om echt onze doelen en visie te verwezenlijken om een wereldwijd bedrijf met een lokale mentaliteit te worden, hebben we een uitgebreid netwerk van partners opgebouwd met meer dan 1.000 gecertificeerde partners wereldwijd.

Volg Handheld Benelux BV via: twitter
Laatste persberichten
Handheld strengthens Management Team by Appointing Stefan Rundberg as New Director of Purchasing

Handheld Boosts Regional Focus, Adds New Sales Manager for France, Benelux Region