www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.com
2498 volgers blijven op de hoogte!

Ibis bedrijfsprofiel

Logo Ibis
Het Integraal Bouw Informatie Systeem - Ibis, is de naam van onze software, ontwikkeld voor alle betrokkenen bij bouw- en GWW-projecten, door bouwkundigen, civiel technici en IT-ers van Brink Groep. Ter ondersteuning van de totale levenscyclus van elk type gebouw, kunstwerk of infrastructuurtracé. Ibis is open en daardoor eenvoudig te integreren met andere ontwerp-, administratie- of ERP-software. Ibis software wordt al ruim 30 jaar gebruikt door architecten, adviseurs, aannemers, bouwbedrijven, overheden, projectontwikkelaars en woningcorporaties. Zij ramen, calculeren, begroten, plannen en administreren daar dagelijks hun bouw- en infrastructuurprojecten mee. Verder wordt Ibis door steeds meer vastgoedbeheerders gebruikt voor het begroten en plannen van het meerjarenonderhoud (MJOP).

T : (070) 301 53 21
E : servicedesk@ibis.nl
W :

Volg Ibis op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
IBIS-TRAD 7 vereenvoudigt begroten van projecten

Ibis en TSD bundelen krachten in de groensector
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau