www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!

Aerohive bedrijfsprofiel

Logo Aerohive
Aerohive (NYSE: HIVE) verbindt klanten op eenvoudige en betrouwbare wijze met de informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het simpele, schaalbare en veilige platform levert mobiliteit zonder beperkingen. Voor haar wereldwijde klanten is ieder access point een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Milpitas in Californië. Voor meer informatie bezoek http://www.aerohive.com, bel 0800 0200462, volg @Aerohive op Twitter, abonneer op het blog, word lid van de community of word fan op Facebook.

“Aerohive” is een gedeponeerd merk van Aerohive Networks, Inc. Alle product- en bedrijfsnamen die in dit document worden vermeld zijn merken of gedeponeerde merken van hun respectieve eigenaars. Alle rechten voorbehouden.

T : +31 (0) 8000 200 462
E : NLsales@aerohive.com
W :

Volg Aerohive op: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten
19 dec 2018 Aerohive lanceert in 2018 meer dan 50 innovaties

13 nov 2018 Aerohive HiveManager Shortcuts maakt op spraak gebaseerd beheer van netwerkinfrastructuur mogelijk

11 okt 2018 Aerohive Cloud Configuration Groups vereenvoudigen microsegmentatie in netwerken
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl