www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!

Eyefi bedrijfsprofiel

Logo Eyefi
Voor het maken van fantastische foto’s moet je je kunnen concentreren op het fotograferen zelf. Je wilt je geen zorgen maken over hoe de foto op je laptop, je desktop, je tablet of je smartphone terecht komt. Zodra je een foto maakt, zorgt Eyefi ervoor dat hij beschikbaar is waar jij hem nodig hebt. Dankzij het automatiseren van de bestandsoverdracht, de organisatie en de toegankelijkheid hebben hobbyisten, amateurfotografen en professionele fotografen meer tijd om zich bezig te houden met datgene waar ze het best in zijn: het maken van mooie foto’s. Eyefi-producten hebben al meer dan 1 miljard foto’s overgezet van digitale camera’s naar het internet, mobiele apparatuur en pc’s.

T : (650) 265-4460
W :

Volg Eyefi op: facebook | twitter | youtube
Laatste persberichten
10 dec 2015 Je GoPro beelden direct op ieder device beschikbaar met Eyefi

12 nov 2015 Eyefi neemt OKDOTHIS over: de mobiele app die fotografen inspireert

9 okt 2015 Nog maar een foto-app nodig, dankzij Eyefi's directe integratie met meer dan 50 wifi-camera's
 Eyefi persberichtenarchief (15 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl